Vi blir oppfattet som Norges mest bærekraftige dagligvareaktør
AnsvarlighetFor tredje år på rad blir vi oppfattet som Norges mest bærekraftige dagligvareaktør i Sustainable Brand Index - en uavhengig merkevarestudie innen bærekraft, basert på over 11 000 intervjuer med norske forbrukere.
Coop og Anglamark ble bransjevinner i Sustainable Brand Index 2024. Kåringen viser at forbrukere oppfatter Coop som en av de mest bærekraftige merkevarene i norsk dagligvarebransje. Änglamark ble bransjevinner i kategorien "mat".
Sustainable Brand Index er Europas største uavhengige merkevarestudie med søkelys på bærekraft. Kåringen fokuserer på hvor bærekraftig merkevarer oppfattes av forbrukere og består av en vurdering av miljøansvaret og samfunnsansvaret til en merkevare.
Takk til alle som mener at Coop og Änglamark er de mest bærekraftige merkevarene i dagligvarebransjen! Dette gir oss ekstra motivasjon til å jobbe videre med miljø og bærekraft.
Mer om bærekraft
Mer om bærekraft- ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆