Nå blir det enda litt enklere å ta i bruk ShopExpress. Nå tilbyr vi nemlig ShopExpress på mobilen! Bare last ned ShopExpress-appen for å komme i gang.

Mange kjenner allerede godt til ShopExpress, der du har med deg en hendig håndskanner på handlerunden. Vi jobber hele tiden med å lage smarte løsninger for våre kunder, og nå kan du også handle med din egen smarttelefon!

Northug vs Kristoff: Hvem handler raskest med ShopExpress?

 

En rask, enkel og smart handel

Det er mange fordeler med å velge ShopExpress. Du sparer tid ved å skanne og pakke varene rett i posene under handleturen, slik at du kan betale og bære de ferdigpakkede posene rett ut i bilen. I tillegg slipper du lange kassakøer ved å benytte deg av våre selvbetjeningskasser.

Og, du? Når du handler med ShopExpress får du 4 kroner i rabatt på 1,75 liter melk fra Tine!

ShopExpress-kunder får rabatt på 1,75 l Tine lettmelk!

Slik fungerer det

For å bruke ShopExpress på mobil må du være medlem i Coop og laste ned ShopExpress-appen og følge instruksjonene der. Så er det bare å skanne startkoden i inngangsområdet og sette i gang med handelen. Varene skanner du med mobilen. Når du har krysset ut alt på handlelista, skanner du sluttkoden i kassaområdet og betaler – så er du ferdig!

Våre ShopExpress-scannere fungerer også svært effektivt. Scann medlemskortet i inngangsområdet, ta scanneren du får tildelt og da er det bare å sette i gang! Vårt smarteste tips er å pakke varene i poser i handlevogna underveis, betal i utsjekkområdet og dette gjør du aller enklest med Coopay - enklere utsjekk får du ikke. Bare scann - pakk - betal og handleturen er unnagjort i en fei.

Spør gjerne vår kundeservice eller de ansatte på varehuset om det er noe du lurer på underveis!

 

ShopExpress_scannere.jpg

Ofte stilte spørsmål:

Hvorfor får jeg ikke startet handelen i butikk?

Før du begynner å handle, må du skanne en startkode som du finner i ShopExpress-området i ditt varehus.

 

Hva gjør jeg med vektvarer uten strekkode?

Disse veies på egen vekt i frukt- og grøntavdelingen. Der får du en etikett med kode som skannes på samme måte som de andre varene.

 

Jeg skannet en vare jeg ikke skal ha likevel. Hva gjør jeg?

Trykk på «Fjern vare» på displayet, og skann varen på nytt.

 

Hvordan betaler jeg?

Gå til selvbetjeningskassene og skann sluttkoden.

 

Hva skjer om telefonen går tom for strøm?

Handelen er registrert i vårt operativsystem. Ta kontakt med betjeningen. De kan føre handelen over på en håndskanner – så kan du fortsette der du slapp.

Hvorfor får jeg ikke avsluttet handelen?

Du har ikke skannet avslutningskoden, eller så har du ikke skannet medlemskortet/medlemsappen din.