Innskudd & uttak på medlemskonto
Innskudd og uttak kan enkelt utføres ved bruk av BankID på www.coop.no/medlemskonto
Dersom det er førstegangspålogging, oppretter du «Min Side bruker» her https://coop.no/min-side/ og går deretter videre til medlemskonto for registrering av uttak.

Innskudd og uttak kan også gjøres i våre Obs Hypermarked,  Extra Vik, Skulestadmo og Øystese, ingen av våre andre butikker.
NB! Maks kontantuttak i butikk er kr 25.000,- for Obs Hypermarked og kr 10.000,-  for Extra. Maks innskudd er kr 25.000,-.

Dersom du ikke har anledning til å gå i en av våre butikker, kan du sende oss en skriftlig henvendelse til ch@coop.no med anmodning om å gjøre uttak. Husk å legge ved kopi av legitimasjon.

Avslutte medlemskap i Coop Hordaland

Avslutning av medlemskonto kan gjøres i våre Obs Hypermarked, Extra Vik, Skulestadmo og Øystese. Du kan eventuelt fylle ut engangsfullmakt og sende den til oss sammen med kopi av din legitimasjon eller levere den i en av våre butikker, som vil foreta legitimasjonskontroll og oversende til Coop Hordaland hovedkontor for videre behandling

Avslutning av medlemskonto – ved dødsfall

Avslutninger på bakgrunn av dødsfall kan kun gjøres via vårt hovedkontor. Vi trenger (u-)skifteattest og fullmakt (dersom flere arvinger), i tillegg til kopi av gyldig legitimasjon fra fullmektig. Dette kan leveres i en av våre butikker (som oversender hovedkontor for videre behandling) eller sendes til ch@coop.no

Avslutte medlemskap – for overføring til annet samvirkelag

Ta kontakt med ditt nye samvirkelag for å opprette nytt medlemskap, eller meld deg inn på www.coop.no Deretter kan du fylle ut skjema overføring mellom samvirkelag. Dette sendes til ch@coop.no sammen med kopi av legitimasjon eller leveres i en av våre butikker, som oversender hovedkontor for videre behandling.

Vi avslutter medlemskap i Coop Hordaland og overføre beløp inkl andelsinnskudd til din nye medlemskonto i nytt samvirkelag. Du vil motta kvittering når dette er utført.